10.2.08

Επιθυμίες...

Μπορεις να ανασχέσεις τις επιθυμίες σου; Ναι εαν εχεις γεμάτη πιστωτική κάρτα! Οι περισσότεροι οταν εθεσα το ερώτημα μου έδωσαν αυτή την απάντηση. Εχοντας γνωρίσει ατομα που δεν εχουν πιστωτική κάρτα φυσικο ηταν να αναρωτηθω. Αυτοι δεν εχουν επιθυμίες, πόσο μάλον πως τις καταπνίγουν.
Η επιθύμια προυποθετει έκφραση. Οποιασδήποτε μορφής. Ειναι αυλη, αρκεί να είναι όνειρο, γίνεται αληθινή μόλις την μοιραστείς.
Μήπως είδε κανείς την πιστωτική μου κάρτα;
Την παράτησα στο πορτοφόλι μου. Δεν γινεται να κρεμεται η ζωη μεσα απο μια μικρη μαυρη μαγνητική ταινία.
Γιατι οι επιθυμιες έγιναν αποκλειστικά καταναλωτικά όνειρα; Το καλοκαίρι όλοι θέλουν το καλύτερο ξενοδοχείο δηλαδή το πιο πολυτελές και το πιο ακριβό. Χρεωμένοι ισως και να κοιμηθούν εκεί. Μακάριοι. Εαν λοιπόν εκπλήρωσαν την επιθυμία τους τότε γιατί σπευδουν να την μοιραστούν μεσω mms; Τιποτα λοιπόν δεν ειναι ολοκληρωμενο εαν δεν το στείλεις σε ολους οσους δεν ειναι διπλα σου. Το κινητό εναι το διαβατήριο για την πιστοποιηση της νικηφορας επιθυμιας σου αγαπητέ;
Ξέχασα βεβαια να σου πω οτι σαν παραλήπτης θα σου χρεώσω ακριβα την πιστοποιηση που ζητας. Διαφράφοντας σε. Οριστικά. Κουράγιο δεν εισαι ο μόνος....

-Αγαπούλα μου που θα με πας διακοπές;
Πάντα νομιζα οτι θα πηγαίναμε μαζί. Πόσο λάθος είμαι
-Στην Πάρο.
Της εβγαλα και εισητηριο, το δικο μου όμως ηταν για αλλου. Ακόμα με ψάχνει. Πιστευει οτι χαθήκαμε στο πλοίο. Σε ποιο πλοίο αγάπη μου; Ξεκινα να ψάχνεις τα πλοια, ίσως βρεις και εσυ το λιμανι σου.

Η επιθυμια μπορεί να γίνει φθόνος; Σιγα μην πληγωσω τον συνάθρωπο μου! Ειναι νεκρός εκ γεννετής. Ανθρώπινη μικροπρέπεια. Καλυμένη πίσω απο τον οποιοδήποτε θρησκευτικό μανδυα ειναι εκει και κατατρώει. Σκουλικια τρωνε τα φρουτα, σκουλικια και εμας. Μονο που οταν σταματησουμε να αναπνεουμε θα γινουν ορατα. Απο τους άλλους γιατι εμείς μονιμα ζούμε για να τα αναθρέφουμε.
Αντε μετά να έχεις επιθυμίες...

Μια όμορφη κοπέλα θα τραβηξει το βλέμα σου; Εξαιρούνται οι παντρεμενοι/δεσμευμενοι.Υποκριτές! Κανεις δεν εξαιρείται. Το ωραίο ακόμα και μεσα απο ενα γυναικειο σώμα μπορει να εκφραστει. Δεν θα παω πιο βαθια, κατω απο την σαρκα. Θα μεινω στα ρηχά. Οποιοδηποτε βλέμα μου θα επισύρει και την μηνιν της συνοδού μου. Μοιραια θα κανει και την συγκριση. Στο τέλος θα μεινουμε με μικρες κρισεις γυναικειας υστερίας. Νευρακια, και πάλι νευρακια.
Θα ακολουθησουν απειρα μπουκαλακια που υποσχονται αναζοογώνηση, συσφιξη, καταπολέμηση τοπικου πάχους. Θα επιλέξω να εχω ενα βλέμμα πιο μακρια απο την ματαιοδοξία σου. Για κατι τοσο ρηχό και προσκαιρο θα χαλάσουμε την συμβιωση μας; Οταν η επιθυμια απογυμνωνεται θα ειμαι μακριά....

Αντίστοιχα ενας ωραιος αντρας τράβηξε το βλέμμα απο μια κοπέλα. Αυτοματα άλλαξε στάση. Περισσότερο δεκτική ακομα και οταν με γνώρισε. Οταν η επιθυμια εκφραζεται με ψέματα.
-Κούκλος ειναι αλλα εσυ με παίρνεις αγκαλιτσα. Αυτοί φεύγουν.
Παρομοια εφυγα και εγώ, γιατι η αγκαλιτσα δεν ηταν αμφιδρομη. Πως ειπαμε οτι λενε την φιλη σου;
Ενα παιδί εκφράζει τις επιθυμίες του. Μέσα απο ζωγραφισμενες κολλες χαρτιου, μεσα απο τα λόγια του. Πάντοτε ομως με το βλέμμα του. Στο δρομο της ενηληκίωσης γιατί το βλέμμα θολώνει; H επιθυμία για ζωή θα καεί στην τροχοδρόμηση λίγο πριν την απογείωση της; Ποιός αναστέλει την ντοπαμίνη σου; Ισως το μελάνι που αφήνουν οι μεγαλύτεροι. Σουπιές. Προσοχή γλιστράει, μην το πατήσεις. Ισορόπησε επιδέξια πάνω του. Μπορείς. Η ζωή κλέβει την παράσταση, και οχι η τηλεοπτκη οθόνη που το προβάλει

Μπορεις να εκφρασεις τις επιθυμίες σου;
Αλλη ερώτηση, εδώ δεν σε ακούει κανείς.

Γιατί επιθυμείς;
Αλλη ερώτηση, εδώ δεν σκέφτεσαι, τρως μασημενη τηλεοπτικη-και οχι μονο-τροφή. Τωρα που ξεκινησαν και οι επαναλήψεις...

Εφράζεσαι;
Αλλη ερώτηση, εδω υπακούς

8eleis na sunanth8oume;
“Υοu are disconnected from server.” REDIAL!!!! REDIAL!!!!

Εισαι ευτυχισμένος;
Αλλη ερωτηση, παω να παρω prozac απο το φαρμακειο. Θελεις και εσυ;

Ευχαριστώ πολύ, πήρα ήδη. Οι ανθρωποι μου το δινουν. Με τις αδυναμιες, τις κακιες, και τις υστερίες τους. Ενα χαμογελο μου αρκεί.
Τι και εαν το δινω πρώτα εγώ;
Φεύγοντας δεν ξερω εαν προλαβαν να χαμογελάσουν. Δεν με νοιάζει.
Για περισσότερα ρωτηστε την κουτσομπολα της γειτονιάς.
Και προσεξτε το χαμογελο της. Ειναι λαμπερό για να αντικατοπτριζει τις επιθυμίες που δεν ζήσατε ή επειδη πλένει καλά τα δοντια της;

Μάλλον η οδοντοστοιχία της ειναι ψευτικη...


Υ.Γ. Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι. Ευχαριστούμε Μίλαν

Δεν υπάρχουν σχόλια: